Godmiddag!

publicerat i Allmänt;
Bra natt och fick igen lite sömn.
Loppi somnade hos Jimmy och Helena vid 21 igårkväll och vi lyckades få ner henne i babyskyddet, åka hem och få ur henne och ner henne i vaggan utan att väcka henne. Hon sov sött till strax innan två då hon fick mat, somnade om och sov till tjugo i sju då det var mat och blöjbyte. Låg och snackade en stund i sin vagga och kom sedan upp till mig i sängen och sov en timme till i min famn. Hela familjen steg upp kvart över nio och käkade frukost.

Nille satte i gång tvätt så vi inte har så mycket imorgon och vi har hunnit tvätta och hänga tre maskiner. Plockat ner mina älskade väggdekorer och packat en låda.
Loppi fick käka lunch efter att ha sovit hos pappa i en och en halv timme och jag gjorde mig iordning. Testade till sin förtjusning blåbär till efterrätt och det uppskattades ♡









Nu är vi på väg till Trellehullehållet för kalas för min kusin. Blir en snabbvisit och sen ska va till moster och Affe i Bjärred för massa familjemys.

Vi hörs sen!

Kommentera inlägget här :