Suck.

publicerat i Allmänt;
När barnet sover under nattetimmarna och man inte kan somna och sedan vaknar innan barnet då bröstet gör svinont. Den känslan.

Natten kan alltså inte sumeras som bra från min sida men Isabel har sovit ok. Somnade redan 21 och sov till halv tre men ett gnäll vid halv ett men hadr knappt vaknat och fick napp och sov vidare. Själv så somnade jag nog inte förens efter 00 och vaknade vid halv två av att bröstet höll på att ta livet av mig. Kroppen säger i från när man drar ner på amningen och det går 12 h mellan amningspassen.

Vi har slöat och steg upp vid nio, loppi fick gröt och jag fick frukost och kaffe, älskade välbehövliga kaffe. Loppi sov mellan kvart över tio och elva och jag duschade och gjorde mig klar för dagen. Bäddade, tömde diskmaskinen och plockade undan. Vi busade lite och mös och vid tolv fick Isabel lunch och sover nu gott i vagnen medan vi är på väg till Emporia för att strosa lite så hon sover en stund.





Ikväll dka vi hem till Jimmy och Helena på fredagsmys och middag. Trevligt!

Hörs sen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av a s s l a t j e j e r n a :

Sötnos:=)
Äntligen fredag, hoppas du får en toppen helg:=) KRAM

2:a kommentar, skriven , av Rebecca&Mathias:

Ja de är inte lätt alla gånger, men en riktigt sötnos på bilden! :) Ha en fortsatt fin Fredag! :)

Kommentera inlägget här :